kkthxbye Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 nä vilka som helst kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) :huh: Har du verkligen varit där ? När exakt var du där ? Eller har du bara kollat på super play dvdn? Har du testat resident evil 4 ? jag provade det och det var kul och jag var i LA funderade först japan men la vart lite billigare ja och monkey island 5 kanske kommer ut snart Redigerat 17 Juli 2004 av GeTGoDiZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 TranceMaster såg du gta sa? :wub: ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) Jah skulle också villja vara där :( Redigerat 18 Juli 2004 av Red_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jah (jaG heter det) skulle också villja vara där :( Föstår dig! Vi menar mässan i LA! Synd om Nintendo (det fanns nog inge utrymme ;) :( ) Mässan är för alla plus att miin bror jobbar på Nintendo som jag sagt tidigare jag va där med han! . (punkt) SLUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.