pollenallergi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Man kan få en mobbe för 300 spänn typ.. Det kan du väl köpa sj? Om de tar den så köp en ny ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag fick min när min första pajja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Säg att alla dina kompisa har haft mobil sen ettan och att du är mobbad bara för att du inte har en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Säg att alla dina kompisa har haft mobil sen ettan och att du är mobbad bara för att du inte har en! Men min mamma är as bra kommpis med en tjejs mamma i min klass och hon vet att tjejen inte har mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Ja önskade mig en i julklapp. Men jag sa till min mamma att jag behöver få tag i henne ibland. Hon brukar vara jätteorolig för mig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Detta var svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Bra Idé Joe Cool :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Please Ge Mig Mer Tips Förlåt för Dubbel Inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Säg så här till dom: Vill ni att jag ska vara säker? Dom säger Ja de e klart! Du säger om jag ska vara riktigt säker behöver jag faktist mobil Inte så bra kom inte på nå bättre Den var bra men jag bara tjatar så nu har jag fått en Samsung E710 Olympic med telia abonemang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Säg att alla dina kompisa har haft mobil sen ettan och att du är mobbad bara för att du inte har en! Det är inte normalt att en i ettan har en mobil. <_< Man bör ha fyllt "2-siffrigt" för att få en mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Säg att alla dina kompisar har mobiler :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Hur gammal är du Sam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.