Steezy Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 precis det jag tänkte fråga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag fyller 11 År I September Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag fick min när jag fyllde 11. Annars får du ha tålamod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Jag fyller 11 År I September Då är jag lite mer på föräldrarnas sida. Är du uta ofta, och då menar jag OFTA. Att det mesta du gör hemma är att äta & sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Ehm.. gå långt hemifrån sent på kvällen, sen när du kommer hem säger dina föräldrar : Var har du varit? Du: Jag var långt bort med mina kompisar, jag har ju ingen mobil så jag kunde inte ringa.. så gjorde jag... jag fick egentligen inha ha mobil, men jag var ute med mina kompisar varje natt och så sa mina föräldrar: DU MÅSTE HA EN MOBIL.... detta funkar! jag fick min första mobil när jag var 12... Redigerat 16 Juli 2004 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (# 21 @ 15/07-2004 14:00:13) Säg att alla dina kompisa har haft mobil sen ettan och att du är mobbad bara för att du inte har en! Det är inte normalt att en i ettan har en mobil. <_< Man bör ha fyllt "2-siffrigt" för att få en mobil. Jag bryr mej inte om mobiler jag tycker det är tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Fortsätt skriv snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Fortsätt skriv snälla Svara på frågan. Är du ute OFTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jämt går jag ut med mina kommpisar speciellt på sommaren och på kvällarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Är du långt bort från hemmet ska d ha mobil. Är du bara 300-400m bort kanske så är det inte lika behövligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Okej...............................Jag Bruckar vara långt borta från mitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.