Gäst Spirtual Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Hur tar man bort yahoo toolbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Har du dte installerat på datorn, isf: Start-Inst'llningar-Kontrolpanellen-Tabort/lägg till program-leta upp programet och välj avregistrera typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 annars kan du väll bara slänga yahoo-mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) öö mapp vilken ?? EDIT: Hitta den! <_< Redigerat 13 Juli 2004 av TranceMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag har tagit bort det från lägg till/tabort program och så har jag tagit bort mappen i från hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Ta inte bort mappen först anars blir det strul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Ta inte bort mappen först anars blir det strul! Varför skulle det bli strul om man tar bort en yahoo-mapp från hårddisken? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Drivrutinerna blir CP . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Drivrutinerna blir CP . Om drivrutinerna funkade innan ja fick yahoo på datorn så borde dom ju funka när jag har tagit bort yahoo också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Vilken av dem tog du bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Nej jag menade att det t ex kan bli felmedelanden när du ska surfa odyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.