Hoppa till innehåll

Pokemon Sapphire

bladeII

Rekommendera inlägg

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jepp men den chansen är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åå... rätta till mystery island.. det e Mirage Island! jo det finns det... det e lättare att hitta shiny pokémon opch man kan bara hitta waynuts där... därför ska man försöka ha 6 st shiny waynut... ja tror de gö större chans.. ja e ente säker men jag har de...! och sen kan du gå och snacka med honom och gå till datorn.. sen ta ut och in dina pokémon du har med dig och gå dit igen så kan han säga det för att pokémon har osynliga nummer som man inte vet va dom e och för att komma till mirage island behöver man ett speciellt nummer och det nummret ändras när du sätter in och ut en pokémon i datorn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...

Mirage Island is located on Route 130 east of Pacifidlog talk to the person in the south east part of the town. He will say if he can or can't see the island. If you can go swim out to it. Mirage Island has the Liechi Berry , which when held by a pokemon it raises its attack by 1. Also it has Wynaut, the baby form of Wobbuffet. They range from level 5-50. If the man can't see the island, just try back every day, and show him all your pokemon. He only looks at the pokemon you currently have with you. Below you can see a picture of mirage island really looks like. This is a rare treat because I am one of the fiew places on the web where you can actually see it.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...