Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) Det finns snart en ny version som heter: Pokémon Emerald :gitarr: :) Redigerat 13 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Skulle inte tro det va? jag ser på pokecorner,s plan side vilka spel som finns det e flera som hittar på olika spel! cyber hittar musse på! auga mew inse det finns bara gul röd grön blå guld silver crystal ruby saphire jade diamant och dom ända planerade e fire red och leaf green! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) TITTA PÅ http://www.serebii.net DÄR ÄR VERSIONEN NY(senaste nyheten)! :angry: Men den är inte färdig än. <_< Redigerat 13 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 ok men nu har jag skckat email till nintendo och frågat om emerald eller auga finns skriver när dom skickat tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Emerald är fortfarande under byggning. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Ja vet att en Pokémon som heter Gonbe som är Snorlax Nergradering eller utväckling e med i Emerald! Jag visste ente vilket spel de va som den va me i förens nu! Tack så mycket för det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Gonbe är Snorlaxs nerväckling Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 japp den e planerad hadde fel den ska komma i sommaren 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) Så sant, för den JAPANSKA versionen är inte färdig än. B) Redigerat 13 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg