Hoppa till innehåll

Vart fångar man rayquaza ?


Fire Fox
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är inget TM, det är ett alfabet där varje bokstav är en rutkombination på 2x3 prickar. Alfabetet hittar du om du tittar på dom små stenarna i första rummet i Sealed chamber. Den högst upp till vänster är ABC, nästa är DEF o.s.v. Jag har för mig att dom två sista bokstavsprylarna är punkt och kommatecken. Skriv upp hur bokstäverna ser ut och börja översätta alla skrifter som står på väggarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Det är inget TM, det är ett alfabet där varje bokstav är en rutkombination på 2x3 prickar. Alfabetet hittar du om du tittar på dom små stenarna i första rummet i Sealed chamber. Den högst upp till vänster är ABC, nästa är DEF o.s.v. Jag har för mig att dom två sista bokstavsprylarna är punkt och kommatecken. Skriv upp hur bokstäverna ser ut och börja översätta alla skrifter som står på väggarna.

 

Vad är Sealed chamber?

 

Vet att det är något med regi pokemona att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blindskrift? Vad är det? Menar du dom här konstiga bokstäverna som står i Sealed Chamber?

 

 

jag vet hur man tolkar den skriften, det dtår i instruktionsboken!

och det är där man låser upp regirovk o alla dom andra...på www.serebii.net kan du hur man fångar alla legendariska...och på www.psypoke.org också (tror det heter så...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...