Master_Tiko Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Jag kommer inte förbi is väggen i det dära is havet i norr Vad ska jag göra för att komma fårbi :?: Jag undrar också hur man får "Fors" :?: PS:Det kan vara felstavat man jag tror ni förstår.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Om du kan Engelska kan du gå till denna sida och klicka på Walkthrough: http://www.hometown.aol.com/AnimeMaster650.../GoldenSun.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Der finns inte någoting om ishavet. (Kan non säga vad jag ska göra jag har magma klotet från Magma Rock) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Der finns inte någoting om ishavet. (Kan non säga vad jag ska göra jag har magma klotet från Magma Rock) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Tiko Skrivet 8 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 obs! Det förrsta blev fel Sorry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg