Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 asså celebi kan man bara få tag på gameshark eller ifall man är medlem in nintendo klubben, om spelet tror jag faktiskt inte att det finns :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (Spidey @ 15/07-2004 23:16:00) (quaked_ess @ 15/07-2004 20:42:55) (Yoshi^ @ 15/07-2004 20:21:33) jag vet e det på silver så ska du lägga in en mew och en ditto sedan väntar du några dar så komemr det ut ett ägg och när ägget kläcks kommer CELEBI!!!!! skulle vara tacksam om ni gav mejj poäng för det :D Det funkar inte mew är unknown dte funkar visst!! jag har gjort det om man dubblar celebi med så trämar man bara den andre så har man både celebi och mew Varför ska du få poäng för en lögn?! Som Yoshi^ sa.. Mew har inget kön, så han kan inte prar med någon.. Man kan inte få Celebi genom ditt lilla påhitt.. Visserligen är Mew i grupp x i egg grupperna, men ditto kan göra ett egg med vilken som helst i grupp x. http://www.serebii.net/pokemon_advance/egg-group.shtml <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Celebie äger O mew också de e roligt o ha dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg