Quakerfrog Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Skrivet 13 Juli 2004 jag har precis fått ngn cloud mirror sen gått till en sten och fått en annan mirror och vad ska jag göra nu... i skogen finns det ju en gubbe som sprungit och letat efter sin familj vad e han menar skogen vid bevelle
MMX Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Skrivet 13 Juli 2004 Jag undrar ochså det, jag har gjort som det står på denna sida det fuskat värkar inte funka!
Quakerfrog Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 14 Juli 2004 lol.. har letat i skogen i 3tim NU ! :(
Zingan Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 för det första asså man har de "prylarna" till att få en gubbes sista vapen (jag har TIDUS sista vapen asbra) i macalania woods i början kan du se en "glittrande gång", gå upp för den och fortsätt tills du når en gång som leder upp, "prata" med den lysande växten eller vad det nu är. nu kommer du få ett annat sak istället för cloudy mirror... gå in i gamefaqs för mer info (gamefaqs.com) jaja... sista vapnen kan skada mer än 9999, få overdrive TRE ggr så snabbare mm. du kanske undrar varför man behöver de två stenen (sigil och den andra stenen vet jag inte vad dev heter...) när man hitter vapnet så har vapnet "no AP" på sig, stenarna gör så att det försvinner... HOPPAS DETTA HJÄLPER, hörs....
Rekommendera inlägg