Dead_Corpe Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) Jag spelar Zelda Ocarina Of Time/Master Quest är nere i brunnen i kakariko village... men jag har gjort allting jag kan komma på men jag får inte tag i lens of truth... har karta och kompas så jag vet vart kistan e men den e osynlig... e det nått jag måste göra innan? :unsure: Har vart inne på Zelda unniverse men det tar sånn j*vla tid att ladda upp den så jag kan inte vänta så länge p.g.a att jag inte har bredband... Snälla så många svar som möjligt !! :( Redigerat 14 Juli 2004 av Dead_Corpe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) Gå in på www.zelda.com/university/MatersQuest/Walkthrught (eller hur man stavar). Där hitar du alla fusk du behöver :lol:. Skulle gärna skriva för han annars men det var ett halvårs sen jag klara av så jagminns inte. Redigerat 14 Juli 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 det här borde egentligen stå i nintendo 64 även om man har en skiva till gamecube... räkna med mer hjälp i N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag spelar Zelda Ocarina Of Time/Master Quest är nere i brunnen i kakariko village... men jag har gjort allting jag kan komma på men jag får inte tag i lens of truth... har karta och kompas så jag vet vart kistan e men den e osynlig... e det nått jag måste göra innan? :unsure: Har vart inne på Zelda unniverse men det tar sånn j*vla tid att ladda upp den så jag kan inte vänta så länge p.g.a att jag inte har bredband... Snälla så många svar som möjligt !! :( den blir synlig när du klarat bossen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 vilken boss?? det finns ingen boss i brunnen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 det ända du ska göra i brunnen är att........ SPELA SELDAS LULLABY SEN GÅ NER I HÅLET DÄR MÖTER DU DEAD HAND BARA SLÅ HONOM ÖPPNA KISTAN VIPS DU HAR LENS OF TRUTH...... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 lens of truth e :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg