Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag spelar Zelda Ocarina Of Time/Master Quest är nere i brunnen i kakariko village... men jag har gjort allting jag kan komma på men jag får inte tag i lens of truth... har karta och kompas så jag vet vart kistan e men den e osynlig... e det nått jag måste göra innan? :unsure:

Har vart inne på Zelda unniverse men det tar sånn j*vla tid att ladda upp den så jag kan inte vänta så länge p.g.a att jag inte har bredband...

Snälla så många svar som möjligt !! :(

Redigerat av Dead_Corpe
Skrivet (redigerat)

Gå in på www.zelda.com/university/MatersQuest/Walkthrught

(eller hur man stavar).

Där hitar du alla fusk du behöver :lol:. Skulle gärna skriva för han annars men det var ett halvårs sen jag klara av så jagminns inte.

Redigerat av Wind fox
Skrivet

Jag spelar Zelda Ocarina Of Time/Master Quest är nere i brunnen i kakariko village... men jag har gjort allting jag kan komma på men jag får inte tag i lens of truth... har karta och kompas så jag vet vart kistan e men den e osynlig... e det nått jag måste göra innan? :unsure:

Har vart inne på Zelda unniverse men det tar sånn j*vla tid att ladda upp den så jag kan inte vänta så länge p.g.a att jag inte har bredband...

Snälla så många svar som möjligt !! :(

den blir synlig när du klarat bossen...
Skrivet

det ända du ska göra i brunnen är att........ SPELA SELDAS LULLABY SEN GÅ NER I HÅLET DÄR MÖTER DU DEAD HAND BARA SLÅ HONOM ÖPPNA KISTAN VIPS DU HAR LENS OF TRUTH...... :cool:

• Skapa ny...