finaly_man Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 #21: Hu? Jag sa ingenting om att han gjorde flera sådana här trådar, även om jag kan kan komma ihåg han gjort det. Om det ska bli hyllningar vill jag ha reda på av Admin dom som har gjort många rätta anmälningar, dom är deltagande i den goda ordningen på fuska.se. Ni som känenr er att ni anmäler rätt kan lika väl skriva det. Och föresten, ska några Mods hyllas, hyllas bara dom Modsen jag tycker om, är rättvisa och aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 ok vilka mods tycker du ska hyllas? :) tycker suna ytterman draghon sandra ochså borde vi hylla shanks!vår legend men nån måste skicka om 5 stycken skickar kan jag bidra med300 poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 ok vilka mods tycker du ska hyllas? :) tycker suna ytterman draghon sandra ochså borde vi hylla shanks!vår legend men nån måste skicka om 5 stycken skickar kan jag bidra med300 poäng! Varför inte Dannie? Finaly_man : Respekttävlingarna bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jo dannie ja men håll er till ämnet allså ska det bli nånting så får nån skicka lite poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jag skänker 50 poäng........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 jaja får väll ta från egna poäng men det blir då inte så mycket............. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.