Backspace Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 På ruby/sapphire kan jag inte komma in på 8 gymet! Det står bara "dorr is closed", Vad ska jag göra? Vet ni också hur man kommer förbi mannen vid grottan och hur man får HM 7 Waterfall? Snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 9?9?!9?!!9?!!! Det finns inget nionde gym. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 9?9?!9?!!9?!!! Det finns inget nionde gym. Gym 8 då i Sootopolis! Men vet du vad man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Steven stone står framför eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Nej jag har nog glömt bort det. Jag kommer inte ihåg nåt av det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 24 November 2003 Rapport Dela Skrivet 24 November 2003 Har du klarat gym 1, 2, 3, 4, 5, 6, och 7? Har du sett gradorn eller Kyorgre? Om du har gort det surfa till marten forstärr uppåt till du ser några prata med dom och dom för dej till en gråtta gå in iden gå till du inte kan mer så kommer gradorn i lavan eller Kyorgre i vattnet! Sen möter du den du måste andvända Blu för Kyorgre och gradon red orb så möter du den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 glöm inte att hitta Waterfall i cave of Origin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 jaa glöm inte det fast man hittar waterfall på vägen ta alla pokebollar som finns i grottan o se om det är water fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Men hur kommer man in till grottan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Men hur kommer man in till grottan då? snacka med steven efter att kyogre/groudon har rymt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Men hur kommer man in till grottan då? snacka med steven efter att kyogre/groudon har rymt... Ja men var ser man groudon/koruge rymma då och var är steven? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 i mossdeep city såklart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg