Legend_gamer Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag skrev faktiskt den först dom andra som tunderbird säger att jag!!!!!!!!! Har kopierat från har kopierat från mig! :angry: Dom kanske har kopierat den från dig, men du har fått det från en sida... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busigkitten Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 jag tycker att d va bra gjort.. tack så mycke för hjälpen.. några frågor till som jag inte fattar e: hur får man pokerus? jag fick d en gång å d hände inget annat än att d stog pokerus på status påde drabbade pokemonen.. var möter man missingno? den finns väl inte med i pokedexen? Någon som vet hur man gör pichu till pikachu? Var får man tag på metalcoat? hur gör man scyther till scissor? Hur utvecklar man till kingdra? Hur gör man slugma till magcargo? hur gör man porygon till polygon? Var hittar man sekuine? hur gör man dratini till dragonair? jag har hört att man ska ge leafstone men d stämmer väl inte? Hur utveckla man larvitar till pupitar? Hur och till vad utvecklar man pupitar? kan du svaren?? tack på förhand!! kramisar lellan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 ja bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Tjat:D Men anders har nog skrivit den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 jag tyckte den var en av dom bästa jag hört! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 lägg ut den på flera sidor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 lite lång...men när jag kollade igenom snabbt så såg den bra ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 tro mej läs den det är den bästa guiden jag läst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 den finns redan i arkivet och en skrev den den 13 mars 2003.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 :huh: Då kan inte anders93 ha skrivit den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nnej iochförsäg undrar vem den som gjorde det e iallafall grymm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg