Zidsphere Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Dark elf? Han gör ju 9999 i skada och man kan inte använda vapen :( så jag är chanslös. hur gör jag??? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Låt honom döda dig så löser det sig nog. :rolleyes: Jo, det gör det faktiskt. Låt honom ta kål på dig så får du se vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag har för mig man skulle ha nån magnet (spela det för 2 år sen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Nex pex, man bara låter honom döda en så fixar en av kompisarna så han inte kan använda sin "magi" och då kan man plocka på alla vapen igen och ta itu med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 men man behövde nån magnet för att komma in i grottan var det... :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Eftersom Boris inte har klarat det borde han blivit dödat hela tiden? Så varför klarade han aldirg då -.-? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 man ska ha en harpa så gör han mindre i attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emil_J Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Nej! Man ska bli svag me alla karaktärer gör inge om nåra dör. Sen kommer en liten film. Du ska sätta på dig all din bästa utrustning igen. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hallo hallo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg