Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

du ska vara Link och inte Deku-link, sen ska du undvika hans attacker och skjuta med pilbågen när han gör sin dans... och se upp för hans eldattack...är du deku link så dör du

Skrivet

Jag har inte lyckats träffa honom med pilbågen men det lyckades bra med att vara på honom som en igel och slå och slå med svärdet så fort jag kom åt, sen skaffade jag hjärtan från småkrypen som han skickade ner. Annars skulle jag ha dött ganska fort.

Skrivet

Jag har inte lyckats träffa honom med pilbågen men det lyckades bra med att vara på honom som en igel och slå och slå med svärdet så fort jag kom åt, sen skaffade jag hjärtan från småkrypen som han skickade ner. Annars skulle jag ha dött ganska fort.

Ja, svärdet är bästa sättet. Då dör han snabbt.
Skrivet

Med risk för att låta dum men..

Är det majoras ni pratar om? finns det olika bossar att döda.. Har inte spelat på några år. (fick barn) men tänkte börja igen på min gamla gubbe. Men ja hajjar inte ett skvatt.

Bossar alltså??? Vart

Skrivet

Med risk för att låta dum men..

Är det majoras ni pratar om? finns det olika bossar att döda.. Har inte spelat på några år. (fick barn) men tänkte börja igen på min gamla gubbe. Men ja hajjar inte ett skvatt.

Bossar alltså??? Vart

Undrar du var bossarna i MM är? De är i templen, var annars???
  • Skapa ny...