da Lina Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 What to do?? f*n...kom dit men tiden va så knapp så hann bara försöka på den en gång, j*vla skit:/ Hur klarar man den????
0014 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Skrivet 14 Juli 2004 du ska vara Link och inte Deku-link, sen ska du undvika hans attacker och skjuta med pilbågen när han gör sin dans... och se upp för hans eldattack...är du deku link så dör du
Magdis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Jag har inte lyckats träffa honom med pilbågen men det lyckades bra med att vara på honom som en igel och slå och slå med svärdet så fort jag kom åt, sen skaffade jag hjärtan från småkrypen som han skickade ner. Annars skulle jag ha dött ganska fort.
Arwen Undomiel Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Jag har inte lyckats träffa honom med pilbågen men det lyckades bra med att vara på honom som en igel och slå och slå med svärdet så fort jag kom åt, sen skaffade jag hjärtan från småkrypen som han skickade ner. Annars skulle jag ha dött ganska fort. Ja, svärdet är bästa sättet. Då dör han snabbt.
Link the legend Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 (redigerat) jag bombar honnom och ibland använder jag svärdet. han dör skitfort :lol: jag använde feer också. kunde klara han utan men ändå ;) Redigerat 15 Juli 2004 av Link the legend
0014 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 jag har inte heller lyckats döda han med pilar, men träffar man honom med en så blir han paralyserad en stund...
zahcro Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Med risk för att låta dum men.. Är det majoras ni pratar om? finns det olika bossar att döda.. Har inte spelat på några år. (fick barn) men tänkte börja igen på min gamla gubbe. Men ja hajjar inte ett skvatt. Bossar alltså??? Vart
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Med risk för att låta dum men.. Är det majoras ni pratar om? finns det olika bossar att döda.. Har inte spelat på några år. (fick barn) men tänkte börja igen på min gamla gubbe. Men ja hajjar inte ett skvatt. Bossar alltså??? Vart Undrar du var bossarna i MM är? De är i templen, var annars???
zahcro Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Skrivet 19 Juli 2004 Okej.. jag har bara kommit utanför staden och gått lite mot ranchen på milk road. Så jag har ingen aning vart templen finns...
Rekommendera inlägg