Piximon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Jag undrar hur man dödar sjätte bossen... <_< tckar på förhand... ;)
pollenallergi Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Zelda: Oracle of Seasons förmodar jag... btw.. 3000 inlägg =D
Icewolf Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 kommer inte ihåg alla bossar men hur ser den ut?
Chihuahua Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Beskriva utseende... går väl lika snabbt, om inte snabbare, att bara gå in på nån sajt och ta reda på vilken boss det nu var igen. Aha, det är Gleeok! Okej, undvik elden han skjuter på dig genom att använda Roc´s cape för att komma bort från huvudena. Så fort du kan slår du till huvudet som skjuter eld på dig. Sen tar du hand om det andra huvudet. Då blir han ett slags skelett-grej (som jag tycker liknar en älg) och försöker krossa dig genom att landa på dig. Spring undan från honom och hoppa innan han landar så du inte blir förstenad en stund vilket gör att han kan skada dig. Fortsätt slå huvudet tills han är död.
Gäst 0018 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Skrivet 21 Juli 2004 man ska slå av honom dom två huvudena ock sen hopar han lite innan han slår i marken ska man använda rocks cape sen ska man slå honom sen hoppar han o.s.v tills han är död.skaffa andra svärdet först så här gör du för att skaffa andra svärdet.gå till lost wood.börga med vinter och gå åt höger sen höst och gå åt höger sen vår och gå åt höger sen sommar och gå åt höger sen är noble sword där :student: :student: :student: :student: :student:
Gäst 0018 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 (redigerat) såg inte att hon hade skrivit det,men jag sa ett tips att man kunna hämta noble sword så det blev lättare Redigerat 23 Juli 2004 av tyke
Rekommendera inlägg