matand Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Jag har köpt American Conquer, och jag måste säga att det verkligen är ett bra spel. Men även att jag har kommigt igång, så är det så att jag undrar lite då jag inte har förståt allt även att jag läst informationen i CD:n. Jag skulle vilja ha svar på följande... 1:Hur gör man attack formationer som beskrivs på CD: manualen i skivan, eller något liknande? 2:Vad menar dom med att man ska hålla inne Ctrl och höger klicka när man går man går in i byggnader? 3:Vad är Mountain Officer bra för? På ett uppdrag säger dom ju att man ska ta en sådan till en av de två byarna för att skapa fred med dom, men är dom bra till annat? och vad är 18c Mountain Officer bättre på? Och kan man använda det i multiplayer läge? 4:Finns det något bättre en 18c Mountain Officer? Har aldrig byggt längre. 5:Kan man sätta skjutar gubbar som till exempel Mucheter(Eller hur dom stavas) på så kallad fri eld givning, eller liknande istället för att dom skjuter alla skott på en gång och tar en väldans lång tid att ladda? 6:Är Block house någon form av försvars byggnad? 7: Hur kan man veta var bufflat och sådant finns om man är prärie indianer? 8: Vilken tycker du är den bästa gubben i strid eller över huvud taget? Hoppas på svar så att jag någon gång kan bli en mästare. :student: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.