Quakerfrog Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 snälla hjälp mig.. jag har precis fått tidus sissta vapen holbdob elelr vad dety nu heter.. men vart e gubben i ksogen och vad sak jag göra nu .. jag klarade precis dark mahamuth vid Yunaleska vad ska ajg göra nu nu n u nu D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 tidus sista vapen caladbolg??? börja med att fixa de två stenarna till vapnet så att "no ap" försvinner. Dark Bahamut var en dark aeon, det finns flera styckna. när du dödat alla kommer du att möta en speciell aeon... dark aeon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 börja med att fixa de två stenarna till vapnet så att "no ap" försvinner. Vikka stenar.............. och vart e mamnnne i skogen som letar efetr sin familj ffs!!! sen har klarat dark ifrit , dark bahamoth .. bara tror ja :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 [RENSAD] dubbelposta inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Vad då för speciel aeon när man har spöat alla Dark aeon möter man en speciel eller vad då. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ff universe kan du hitta det mesta på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg