Sessa Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Heej alla glada pokemon silver spelare:) Jag har ännu en liten micro mini fråga:) Hur får man Espeon? Jag har försökt på alla sätt jag kan komma på(Ett sätt:D) Men det funkar inte hur ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderbird Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Du ska ha eevee och strida med den mycket och ge den protein,carbos,iron och sånt. När eevee blir glad utvecklas den. PS! Om den utvecklas på morgonen eller dagen så blir det espeon på kvällen ooch natten blir den umbreon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 japp pp upp e viktigast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 va? nä... det gäller att träna den på dan eller natt, så fick jag min espeon och den andra eevee utvecklingen, jag gav den inga carbos eller nåt liknande..... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 den utväklas när den blir glad samma med golbat och pichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Det kallas faktist för happiness. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg