Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja vet att det finns i japan men i sverige?? ifall nån nu har det, berätta! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Detta är en Neo Geo Pocket: http://emultest.free.fr/consoles/neogeopocket.jpg Neo Geo själv: http://mortal.shang.free.fr/images/neo-geo...eo-geo%20cd.gif Neo Geo Pcket Color kom till japan 1998, 19Maj tror jag. Den är snabbare än en Gameboy, batterierna räcker längre och skärmen skulel jag tro är stor som GBA. Man kan också koppla ihop Neo Geo Pocket Color med Dreamcast enligt en tidning från 1998. Undre realesen kostade den 650:- ca och släpptes med 15 speltitlar. Tillverkarna är SNK, Capcom, Atari, Data East och Taito. Några spel som kom ut till konsollen: King of Fighters R-2, Samurai Shodown, Fist Contact, ett megaman spel, en ny version av Puzzle bobble och ett spel med Metal Slug nånting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jag vet vad neo geo är man kan stoppa en tia och och väljar ett spel som metal slug man är en gubbe som kriga mot soldater som blod är det vatten för att det ska bli roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Neo Geo finns i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 jaja... tack!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag har aldrig hört talas om den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 verkar ju kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vart kan man ladda ner metal slug då da? ja har försökt men det funkar inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag vill spela neo geo, men det är dyrt ;P... HOST olagligt burken inte snacka om sådant här HOST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 burken Bj, du får inte ha en rörande avatar! eller snacka om nerladdning eller nåt sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 ok ok ok ja ska inte säga så mera. Men ja har ändå köpt metal slug X på playstation. j*dra grrymt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det finns sonic adventure till neo geo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg