JO den kommer att heta TWW2 Det sa dom på Gameplay och Kontroll!
oh den kommer i december det visste jag inte,coolt!
JO den kommer att heta TWW2 Det sa dom på Gameplay och Kontroll!
oh den kommer i december det visste jag inte,coolt!
Gameplay och Kontroll? Är det några spelsidor?
Jag har hört att det antingen ska heta "A Link to the Darkness" eller "Legacy of Link"
Gameplay vet jag inget om men det har gått ett program på 2:an som hette kontroll.Dessutom heter det inte the wind waker 2! det har inte kommit på något namn en! Dessutom har det något med the wind waker att göra? samma grafik SVAR:NEJ!samma utrustnin?SVAR:NEJ!Hyrule e det över ytan på the wind waker?SVAR:NEJ!på det nya?SVAR:JA!
titta lite på nintendo.se
Där kan man få lite mer info om tex paper mario 2 och en massa andra spel som e nya,gammla och mordert just nu.
Det är inte sant. Namnen på dom andra speler Liknar inte varandra.(förutom förbättringarna)
jag klarade det på ca en vecka...och jag tyckte ändå att det var bra...det finns en massa småsaker att göra..
Kan du förklara dig lite bättre?Gameplay vet jag inget om men det har gått ett program på 2:an som hette kontroll.Dessutom heter det inte the wind waker 2! det har inte kommit på något namn en! Dessutom har det något med the wind waker att göra? samma grafik SVAR:NEJ!samma utrustnin?SVAR:NEJ!Hyrule e det över ytan på the wind waker?SVAR:NEJ!på det nya?SVAR:JA!
titta lite på nintendo.se
Där kan man få lite mer info om tex paper mario 2 och en massa andra spel som e nya,gammla och mordert just nu.
jag är best på alla zelda spel som finns(Slither @ 25/07-2004 23:42:17)nej köp inte zelda det e så lätt att klara
för dom som e bra på zelda ja
vänta till dt nya kommer
dt som kommer i aug.-nov. 05
aa, det är kul!tycker ni att jag ska köpa zelda the wind waker
lite lätt
vänta påre nya istället
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in