Ratchet Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Jag har lånat oracle of ages av min kusin (kirby) men han vill ju ha tillbaka det för eller senar så vilket skall jag köpa först av: Zelda oracle of ages Zelda oracle of seasons Zelda a link to the pastfour swords (jag vet att det r till gba) Det hänger mest imellan oracle of seasons och a link to the past! OBS! jag har redan a link to the past på snes!
Chihuahua Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Mina egna omdömen: Zelda Ages: Bättre "story" och händelser än i Seasons men aningen svårare och lite smått dystrare. Enligt mig det bästa av Ages och Seasons. Zelda Seasons: Bra "story" men inte lika bra som Ages. Mycket lättare att lösa och "gladare" grafik. Bäst att ha om man vill klara det och sen linka till Ages för att fortsätta spelet där och möta Ganon och Twinrova. Man kan linka från Ages till Seasons och Seasons till Ages, men S till A är mycket bättre "story" osv än från A till S. Zelda ALTTP osv: Inte testat mycket, men vad jag vet skiljer det sig inte mycket från SNES-versionen. Själv föredrar jag ändå SNES-versionen. Lite moderiserat och omgjort, men det mesta är sig likt. Vilket du bör skaffa vet jag inte säkert, jag som har SNES-versionen av Zelda ALTTP skulle iaf inte köpa ALTTP till Advance. Men det är min åsikt.
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Jag tror att jag börjar med seasons då efter som att jag lånar ages av min kusin!
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Jo, men det har jag ju till snes också! ;)
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 du ksa då ha season i fall du har spelat ages o har link to the past tycker då jag
Gäst 0018 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 nej,båda e bra men season e mycket bättre
Rekommendera inlägg