Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har några frågor:

1. När jag varvade det så fick jag en kod på ca 20 tecken som man kan skriva in när man startar en ny fil! men den funkar inte! vad kan vara fel?

2. När man har varvat det och gr runt så finns det vissa personer som man kan skriva in koder till! Hur 17 får man tag i dem koderna?

• 2 veckor senare...
Skrivet

du måste ha ages och season spelena du klarar t.lx season sen skriver du över koden till ages sen på det spelet står det vad koden är men det måste vara rätt person du skriver till.här e ett ställe ages:där man kan köpa en dryck och ett frö där står det ett spöke som säger lösen ordet.season:gräv ovanför en grav sten utanför tempel7 gräv vid ett visst ställe så kommer en trappa fram gå ner för trapan sen skriver du in det vid spöket som är där....ratchet kan du säga hur jag får dimitris flöjt snälla både på season o ages snälla

Skrivet (redigerat)

det kan jag också utan nån fusk sida

Redigerat av tyke
Skrivet

Det finns många versioner av vad "fusk" är.

Vad jag vet så är fusk ett sätt att klara ett spel på ett annat sätt än vad speltillverkaren planerat, alltså t.ex. att fuska till sig mer pengar, prylar osv

men också att leta upp guider som berättar hur man gör.

Är inte säker på om guider är ett slags fusk, men egentligen, man använder ju ett annat sätt för att klara spelet... :huh:

Skrivet

guide det kan vara så här typ använd spaden vid det stället så kommer det upp en trappa som man får en fing nere,fast vi byter inte ämne.okej

• Skapa ny...