Apoca Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 behöver hjälp där, har helt tappat lusten att köra tackvare att jag inte kommer därifrån, jagf har fått lite hjälp, att man ska leta efter spöket, tror att jag stöde på honom en gång, men jag vart typ nerslängd på spåret precis när tåget kom
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 kanske detta inet hör till här men är silent hill nedrans läskig!?
Apoca Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 19 Juli 2004 jo, kanske det men jag behöver nedrans mycket hjälp, ska checka efter en guid på någon av grannsidorna
henkii Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 gå till bergen stationen, i någon av ändarna av den stationen skall du gå ner på spåret och gå in i "tunneln", till en dörr (du ser dörren från plattformen) med ett rött sken runt, den är låst. Men det kommer då två hundar döda dessa (vet ej om det behövs, jag gjorde det iaf) och hoppa snappt som f-n upp på plattformen igen. Tåget kommer! Har du hittat någon guide, behöver hjälp med att hoppa ner i ett hisschakt som jag öppnat med en domkraft, du råkar inte veta nåt?
Apoca Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 20 Juli 2004 hittade inte någon om silent hill 3, bara massor av små tips vid olika ställen och sånt...
Rekommendera inlägg