Morbid Desiré Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Hur gör man spel i Flash eller Java det undrar jag!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 flash , macromedia flash :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Eller finns det nåpt spel där man ska bygga en dator??? Det är det jag letar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 haru msn så kan ja hjälpa deig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja men inte här hoss min mormor men kan du nåt spel där man ska bygga en dator asså online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Flash är ett verktyg för dynamiska animeringar, medans java är ett platformsoberoende(fungerar på pc och mac) objektorieterat(sätt att skriva program) äkta(man skriver allt) programeringsspråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToM10 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 det finns en guide i flas programmet som hjälper dig med allt du vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.