Backspace Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry:
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry: du måste ha pratat med steven i sootoopolis city. för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt.
Backspace Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry: du måste ha pratat med steven i sootoopolis city. för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt. Men var släpper man ut dom?
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry: du måste ha pratat med steven i sootoopolis city. för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt. Men var släpper man ut dom? i team aqua/magmas hemliga ubåt.
Backspace Skrivet 25 November 2003 Författare Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry: du måste ha pratat med steven i sootoopolis city. för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt. Men var släpper man ut dom? i team aqua/magmas hemliga ubåt. Var är ubåten då?
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Hur kommer man in i grottan på Sootopolis city på ruby/sapphire? Jag vill så gärna veta! Snälla svara! :cry: :cry: du måste ha pratat med steven i sootoopolis city. för att kunna det måste groudon/kyogre blivit utsläppt så att det blir jätte soligt och varmt / regnigt. Men var släpper man ut dom? i team aqua/magmas hemliga ubåt. Var är ubåten då? på havsbottnen :roll:
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 mossedip city gå där o surfa när där finns det mörkt vatten dyk så leta där efter en ingång Obs !! om du har emulator blir det riktit svårt det blir som dimma
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Vad är emulator ? spela konsolspel på dator....
sparris Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Så det kan inte hända på vanligt Game boy advance ?
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Så det kan inte hända på vanligt Game boy advance ? ne
sparris Skrivet 25 November 2003 Rapport Skrivet 25 November 2003 Ok... Men var hittar man Master ball ?
Rekommendera inlägg