JGamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 Pokemon emerald kommer vara som den tredje delen av pkmn r/s. Man kommer att befinna sig i hoenn. Pokemonen kommer även att (som i crystal) röra på sig. Dessutom så kommer både groudon o kyogre vakna i samma spel och sedan slåss mot varandra (vad jag vet). Både team magma o team aqua kommer att vara med, men jag vet inte vilka som kommer att vara onda/goda eller nått sånt. Hjältarna ha nya kläder (gröna) och det kommer att finnas olika ställen att gå till. Mer info finns på den HÄR websidan.
Pelleelle Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 Både Ness och jag har gort egna trådar om den vesionen. <_<
JGamer Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Juli 2004 ojdå, OK. jag har inte vart inne på ca en månad, så jag visste inte om det... (vart på semester o så har mitt internet vart trasigt...)
senig Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 bra undanflykt | ( ) | |__(__) |__ lite konstigt men där ska stå lol |_ ( ) |_
Rekommendera inlägg