Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

k jag har just spöat bossen i face shrine ni vet det stora ansiktet man ska släppa bomber på och letar nu efter sjunde nyckel till näst sista grottan kallad tror det var gryffin tower men den där gamla gubben ulira säger bara åt en att gå till en groda så då gjorde jag det och allt han säger _you dont look like you know a shit abut musik.så jag började leta efter marion men hon är plötsligt försvunnen så vad ska jag göra hjälp :(

Skrivet

Efter du har klarat sjätte bossen ska du gå till ett ställe där det finns skyltar. Stället är nära start byn. På syltarna ska du följa pilar -> när du har gjort det kommer en hemlig gång fram. där ska du ge grodan tre hundra rupies. Sedan när du har lärt dig sången att uppvecka döda ska du gå till start byn där marin brukar stå. där finns en staty med en flying rooster. Putta på statyn, gå ner där till den döda hönan spela grod sången och du kan flyga!!! (Bär upp hönan för att kunna flyga.) När du är uppe på bergen finns det många grottor du ska gå igenom. I en av dem finns det nycklen till sjunde ban:an. När du klarat sjunde ban:an. så kommer du att hitta marin när du går uppe på berget! :D

• Skapa ny...