zahcro Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Hejsan! Ny på forumet! signade up idag.. Jag spelade Majoras masl precis när det kom ut men jag å mamma fastnade å slutade spela. Nu har jag tagit hem spelet hem till mig å har tänkt att fortsätta på våran gamla gubbe. Men jag hajjar ingenting,, Lite frågor! 1. När man inte vill spela mer hur avslutar man? 2. Hur får man tag i hästen? kom i håg att jag sett den i en hage någon stans? kan det stämma? 3. Vart hittar jag hjärtan har bara 4st skulle vara skönt med mera. 4. Hur dödar man bomb hundarna? Tacksam för svar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GeneralKaoz Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 om du är link och har svärdet så går du till clock town:där går du typvid ett ställe med en staty som är stilla.slå på den och prata sen det ser du.. 2. Hur får man tag i hästen? kom i håg att jag sett den i en hage någon stans? kan det stämma?...man måste ta sig till en ranch där ska man göra något så får man hästen 3. Vart hittar jag hjärtan har bara 4st skulle vara skönt med mera... det finns lite här och där :P Hur dödar man bomb hundarna?..låt dom jaga dig till dom exploderar elr skölda när dom är nära dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zahcro Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Tack.. Skölden.. hmm. kommer nog på hur den fungerar.. Finns det någon karta på någon sida så man vet vart man ska å så? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 (redigerat) Tack.. Skölden.. hmm. kommer nog på hur den fungerar.. Finns det någon karta på någon sida så man vet vart man ska å så? :unsure: Du har en karta över Termina på Map Subscreen (tryck start och sen R eller Z för att komma dit). Du kan köpa små kartor över Clock Town och alla andra ställen av Tingle. Han är den grönklädda gubben som hänger i en ballong lite varstans. Skjut ballongen med magibubbla eller pil för att han ska landa. I templen finns kartorna i kistor. Skölden tar du fram med R. Om du fokuserar på en fiende med Z-targeting, kan du röra dig samtidigt som du använder skölden. Du kan spara på två sätt: 1.Spela Song of Time. Då kommer du tillbaka till dag 1, men får inte spara pilar, bomber, nycklar osv. Andra saker får du spara. 2.Slå med svärdet på en ugglestaty så att den fäller ut vingarna. Tryck B och välj spara. Då avslutar du och nästa gång du spelar börjar du vid exakt den platsen och vid exakt den tidpunkt du sparade. Du får behålla allt. Epona (hästen) finns på Romani Ranch. Du måste ha en powder keg för att spränga stenblocket som blockerar ingången och du måste gå in dag 1. Redigerat 19 Juli 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zahcro Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Tack för svaren!! Hur får man bort den stora stenen som blokerar ingången till Ranchen som den feta gubben står å hackar på? Glömt bort.. Det finns en gubbe (som liknar nån från pokemon) i bomb affären i stan som säljer bomber men jag kan inte köpa för de är för tunga för mig.. Är det en sådan bomb? Vet någon hur man på enkelt sätt kan ta sig till kistan i spelbutiken i stan där golvet ser ut som shackrutor och höjs när man kommer nära.. ?! Kramar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Tack för svaren!! Hur får man bort den stora stenen som blokerar ingången till Ranchen som den feta gubben står å hackar på? Glömt bort.. Det finns en gubbe (som liknar nån från pokemon) i bomb affären i stan som säljer bomber men jag kan inte köpa för de är för tunga för mig.. Är det en sådan bomb? Vet någon hur man på enkelt sätt kan ta sig till kistan i spelbutiken i stan där golvet ser ut som shackrutor och höjs när man kommer nära.. ?! Kramar Som jag sa så måste du ha en powder keg för att få bort stenen. Men för att kunna hantera en sån måste du första klara Snowhead Temple (andra templet). I Treasure Chest Shop ska du vara Goron Link, annars får du ingen hjärtbit. Men du har kanske inte goronmasken än? Då får du vänta med det spelet. Annars är det bara att springa på och försöka komma fram till kistan innan tiden gått ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 du måste vara en goron link för att kunna lyfta en stor Powder keg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg