fluffvirre Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Asså Jag har presic klarat pokemon-ligan och har nyss fångat rayqaza! Men asså hur hittar jag latias eller latios möter jag dom plötsligt eller måste man typ släppa lös dem som man gör med hundarna på Pokemon Silver??? Hjälp mig! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Nä, när man har klarat ligan så ska man kolla på tven i littleroot town(rummet där mamman och pappan är). Sen hittar man honom vartsomhelst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 ja det är så det ligger till har du kvar master ball så använd den och latios och latias brukar finnas i havet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 nja, han kanske använde den på Rayquaza. Jag tycker att om han fångade Rayquaza med master ball så vad det ganska smart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 nja, han kanske använde den på Rayquaza. Jag tycker att om han fångade Rayquaza med master ball så vad det ganska smart. jag gjorde de men det var inte bra alls :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Fångade du Rayquaza med masterball? Varför vad det dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag fånga min rayquza med great ball hahaha jag kämpa i en halvtimme för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Då kunde du väll tagit en timer ball på honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Bra gjort:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag fångade min latias med en pokéball och den rymde inte är man smart så åker man till soutern island och fångar den. men jag undrar.... kan man fånga latios i ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Du menar Latias? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Jag fick latias i saphire E de konstigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg