MegaMartin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 på dan eller natten eller båda Båda, tror jag. Eller bara på dan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 (GAMESHARK) Var får man tag på game shark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Det hör inte till ämnet. Men iallafall så kan man nog köpa det i Stockholm. Det är det enda stället i Sverige, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Går det att sälja pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 nej det går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Oj jag skrev vist fel! Det här ju inte till tråden :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Gå in här, Där står det allt om Lickitung! http://www.pokemondungeon.com/pokedex/lickitung.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 där stod väldigt mycket om han jag tyckte att han var lätt att hitta när jag hittade han så höll han everstone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Synd att du redan kommit så långt... jag läste nånstans att om man ringde till prof. Elm när Togepi (ägget) kläckts så skulle han ge en Everstone för besväret... men det är nog inte sant, vad vet jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Pokemon_älskaren, Jo det är meningen! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Synd att du redan kommit så långt... jag läste nånstans att om man ringde till prof. Elm när Togepi (ägget) kläckts så skulle han ge en Everstone för besväret... men det är nog inte sant, vad vet jag? nix jag fick ingen Everstone jag fick inget annat en togepi....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 du kanske inte ringde honom när ägget kläcktes! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg