petter1990 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 när jag kommer in i boss rummet finns ingen boss jag har uppnat skatt kistan men när jag ska leda ut tjejen så finns ingen annan utväg fär hon kan inte gå ut genom den man kommer in. var är då den andra ingången!!! snälla hjälp!!!!!
NosH Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) om det är vad jag tror så ska du gå in med flickan iboss rummet för hon är bossen ps visst är det slottet ibyn Redigerat 20 Juli 2004 av Samus the king
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 Du skall vara på våningen över boss rummet och kasta in en bomb så att det sprängs! Sen när du går in i bossrummet (tjejen skall hänga efter dig) så ställer sig hon i ljuset från hålet som man sprängde upp och så blir hon bossen!
Naruto Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Skrivet 20 Juli 2004 först måste du till ett rum där det finns ett känsligt mark men du kan inte nå den, kasta en bomb på dem känsliga marken, sen går du till rummet under dig, asså en våning längre ner, ta flickan dit så blir hon ett monster... dam-dam-dam....
Rekommendera inlägg