Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) HUr får man hästen? Asså Epona? Jag ligger bara i Forest Temple Och i Lon Lon Ranch Kan man bara hoppa över dom där hindren med Epona just nu men hur får jag henne? Redigerat 20 Juli 2004 av Matte127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 LR Skit i det jag har fått hästen själv nu! Skit i har fått hästen själv nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zahcro Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Hur gjorde du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 (redigerat) Gick till Lon Lon Ranch Pratade med Ingo sen skulle man hoppa över nåra saker men istället sjöng jag Eponas Song sen kom Epona (hästen) då hoppade jag på henne och prata med Ingo sen frågar han om man vill köra en ridtävling med han då säger man Ja sedan Ska man vinna han 2 ggr sen låser han in dej i stället när du fått hästen och sen Sprang jag med hästen och Hoppade över staketet där Ingo Står DÅ kom jag ut därifrån med hästen :visslar: Redigerat 20 Juli 2004 av Matte127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Hur gjorde du då? Alltså, han spelar OoT och inte MM som du. Så du har ingen hjälp av det han skriver, tyvärr. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 jaså...på majoras mask ska man ha en powderkeg för att komma till Romani ranch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg