Matski Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Ja, vad trodde du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Ja, vad trodde du??? Lika bra att fråga ;) enda jag vet är att dom första banorna kommer vara på jorden, New mombasa och Mombasa om jag fattat det hela rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jaha, New Mombasa visste jag däremot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jaha, New Mombasa visste jag däremot. New Mombasa och Mombasa är ungefär samma stad också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Jag skulle nog säga att jag är 9 på en skala 1 till 10. :D hatar att man kastar granater när man vill ducka, det vore grymt bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 jag e typ 8.5 på halo :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Vilket är erat bästa moment då???? Mitt är som sagt närstrid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ni som säger att ni är en 9 dyl, har ni ens kört mot andra spelare via lan eller xbconnect? Om ni inte gjort det, vet ni inte hur bra ni är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ni som säger att ni är en 9 dyl, har ni ens kört mot andra spelare via lan eller xbconnect? Om ni inte gjort det, vet ni inte hur bra ni är. Nej, det är helt rätt. Vissa här överskattar sig själva nåt enormt. Jag satte 5-6 på mig själv eftersom jag inte har lirat så mycket deathmatcher online. Storhetsvansinne kallas det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag har faktiskt ingen aning hur bra jag är på det.. Men nu handlar denna tråden om Halo 2 så.. Men ja, nu är det ju mindre än en månad kvar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 om man gemför med er e jag nog bara typ 3-4 men om jag gemför med mina kompisar e jag 10.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag säger en 5a på mig själv =).. Är nog inte så bra över xbconnect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg