Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (Halo_Master @ 18/10-2004 22:16:06) (Kassler @ 18/10-2004 16:29:16) (Halo_Master @ 18/10-2004 16:16:39) (Kassler @ 18/10-2004 07:22:47) (Halo_Master @ 17/10-2004 21:11:54) Rätt åt dom som har det och inte fattar franska. Är det nån mer än jag och Kassler som sett MLG videon??? Jag . Men aja.. Halo 2 kommer vara årets huvudpukt för mig detta året iaf, är jag ensam om det eller ? :) Nejdå. Halo 2 releasen är f*n julafton nästan :) Halo 2 går före min jul i år faktiskt.. Vilka banor har ni hört talas om ? På både multi och singel.. Multiplayer Zanzibar Lockout Midship Ivory Tower Water Works Burial Mounds sen var de nåt till som jag glömt namnet på. den senaste screenshoten bungie släppte är dock därifrån SinglePlayer Jag vet inga direkta namn på banor men men.... New Mombasa och sen på "Halo 2" ringen Okej, Jag visste samma men "Ivory Tower" har jag inte hört talas om.. Det är en bana som utspelar sig troligen på jorden. i en kontorsbyggnad? om jag har fattat allt rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Kassler, Var får du reda på infon om banor ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Kassler, Var får du reda på infon om banor ? ;) Lite allt möjligt. Mest från forum. (inte härifrån dock :meddum: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 okikdoki men asså jag vill att det ska komma fler filmer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 okikdoki men asså jag vill att det ska komma fler filmer <_< I så fall från multiplayer, Så inget från Singelplayer spoilas. Ett säkert tecken på att Singelplayer kommer vara väldigt spännande är just att vi inte får se någonting av det knappt Men en multiplayer film från exempelvis banan Water Works hade varit kul B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 mmm fett ballt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag har sett en spoiler om banan New Mombasa, den avslöjar typ hela banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Jag har sett en spoiler om banan New Mombasa, den avslöjar typ hela banan. Säger du ett enda ord om någonting av storyn så blir jag jääävligt sur. Gå inte och paja ett spel jag har väntat på i ett och ett halvt år.... Understood? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 I understand completly, sir. Ska inte säga ett ord om den. Jag har fortfarande inte förhandsbokat Halo 2 än.(skäms :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 (redigerat) I understand completly, sir. Ska inte säga ett ord om den. Jag har fortfarande inte förhandsbokat Halo 2 än.(skäms :( ) Gå till närmsta Elgiganten och köp istället ;)jag tror det kan vara lite riskfyllt att förhandsboka så här sent, då kanske man inte får det på premiären om många andra har förhandsbokat Fick reda på en sak för en stund sen btw halo 2 har förhandsbokat i 1.5 miljoner exemplar, BARA I USA!!! Spelet förväntas bli större än någon annan film som släpps detta året Och just de, en halo 2 "Screenshot". Bungie har väl inte direkt släppt denna bilden men den är inte från den läckta versionen. Jag ska också utfärda en liten spoilervarning, Men du kan titta på den utan någon större skada http://www.circuitcity.com/IMAGE/product/e...652S.CN.HAS.JPG EDIT: Vet nu att den banan som är på de senaste Screenshotsen Bungie har släppt kallas Ascension Redigerat 19 Oktober 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 humm... den va inte så bra helt meningslös enligt mig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 humm... den va inte så bra helt meningslös enligt mig <_< Jag tycker det i alla fall är kul att kunna se en bild från Singelplayer som inte är från den läckta versionen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg