Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) ATV'n är skönast.Joo det tror jag med. Men tänk hur härlig känsla att bomba andra med stora blåa Plasma bomber :D Redigerat 24 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!! Hoppas att det bara kommer till xbox och inte till data.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!! Hoppas att det bara kommer till xbox och inte till data.... Det kommer till dator också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har läst en cool sak om Bansheen. Ska jag säga det??? (vill ju inte att nån som inte vill veta får det ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
◘◘◘ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (Halo_Master @ 24/10-2004 20:36:05) Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!! Hoppas att det bara kommer till xbox och inte till data.... Det kommer till dator också.. Synd... :( Jag kommer bara att köpa det till Xbox f*n vad bra med Xbox Live ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Halo 4 : Säg du det, gör inget för mig.. ◘◘◘ : Ja det tillhör xbox ju.. Men vi får hoppas att PC inte kan komma åt xbox servrarna på Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det stog att Bansheens Fuel Rod Gun är borta men att den har boost och att man kan kapa den. Vet ej om det är sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) Det stog att Bansheens Fuel Rod Gun är borta men att den har boost och att man kan kapa den. Vet ej om det är sant. Gamal nyhet.. Allt nytt om Bansheen : ..Den kan "strafea" ..Den kan "barrel rolla" ..Den kan "Boosta" Borttaget : .."Fuel Rod Gun" EDIT : Kan man kapa den också ? Visste jag inte. Redigerat 24 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (redigerat) Det du skrev är gammalt för mig. :) Det stod det. EDIT:Understruket Redigerat 24 Oktober 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det du skrev är gammalt för mig. :) Samma för mig, men det finns många som INTE vet det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Man kan kapa den bansheen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Ja. Nu vet jag nog allt jag vill veta om Halo 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg