Hoppa till innehåll

Halo 2


Metroid

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ja, man hoppar på den och trycker på blå knapp direkt, då knockar man den som är i och tar den själv.

Och den har Boost, man kan göra loopar, rollar osv.

 

Och man kan lägga bomber i pansarvagnarna om någon är i en av dem, så att den som är där i dör, och boost på dessa oxå.

Sen finns det boost på ghost, och man kan kapa den oxå.

 

Det finns oxå ett laser svärd som man kan döda en person med på ett slag (om den inte har overshield)

 

Man kan kapa alla fordon och det finns boost på alla förutom bilarna, för där finns det "power slide"

 

 

Om ni undrar något så kanske jag kan svara på det ;)

Redigerat av No Fear
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, man hoppar på den och trycker på blå knapp direkt, då knockar man den som är i och tar den själv.

Och den har Boost, man kan göra loopar, rollar osv.

 

Och man kan lägga bomber i pansarvagnarna om någon är i en av dem, så att den som är där i dör, och boost på dessa oxå.

Sen finns det boost på ghost, och man kan kapa den oxå.

 

Det finns oxå ett laser svärd som man kan döda en person med på ett slag (om den inte har overshield)

 

Man kan kapa alla fordon och det finns boost på alla förutom bilarna, för där finns det "power slide"

 

 

Om ni undrar något så kanske jag kan svara på det ;)

Jag undrar en annan sak....

 

Hur många uppdrag finns det i halo 2? kommer dom att vara störe än banorna på halo 1?? :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(◘◘◘ @ 25/10-2004 10:56:05)

ja, man hoppar på den och trycker på blå knapp direkt, då knockar man den som är i och tar den själv.

Och den har Boost, man kan göra loopar, rollar osv.

 

Och man kan lägga bomber i pansarvagnarna om någon är i en av dem, så att den som är där i dör, och boost på dessa oxå.

Sen finns det boost på ghost, och man kan kapa den oxå.

 

Det finns oxå ett laser svärd som man kan döda en person med på ett slag (om den inte har overshield)

 

Man kan kapa alla fordon och det finns boost på alla förutom bilarna, för där finns det "power slide"

 

 

Om ni undrar något så kanske jag kan svara på det ;)

Jag undrar en annan sak....

 

Hur många uppdrag finns det i halo 2? kommer dom att vara störe än banorna på halo 1?? :gitarr:

jag kan tyvär inte svara på det för jag har inte börjat köra uppdragen, jag har bara kört LAN änsålänge ;)

Men förmodligen är dem större.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...