pho Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag bor i usa nu och då är det en annan version på mitt halo än det som finns i sverige på den skivan finns det 3 halo 2 trailers kommer det en ghost från baksidan säger cortana det och man kan typ ha uzi 1 eller 2 stycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Okej vad vill ni helst ha? ett ofärdigt Spel eller ett färdigt spel? :angry: Det var bara klokt av Bungie att skjuta upp releasen så de kan få det så bra som möjligt Ja, men dom kunde väl lika gärna säga det från början att spelet skulle komma någon gång 2004. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det kommer bli så grymmt jag såg några bilder från www.webbhallen.se Det såg så grymmt ut kolla skälv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag vet. Jag har sparat rätt många bilder. Till Halo har jag hittils 298 ingame bilder f*n vad besatt av spel man kan vara då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ja du du har många bilder. E de coola? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 nån som vet nån bra sida om halo2? En svensk sida allså. Vi får hoppas det äger :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Klart bilderna är Coola, annars skulle jag inte haft dom :P kolla på halo.bungie.org där finns en massa... sorry men kan ingen svensk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Ok men det kommer bli så grymmt eller hur? Kolla sidan men det var jue inge att se man kom jue ingen vart :blink: Redigerat 1 Augusti 2004 av Dann3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ok men det kommer bli så grymmt eller hur? Kolla sidan men det var jue inge att se man kom jue ingen vart :blink: tryck på halo 2 på vänster sida om du menr bungies hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag skrev Halo.bungie.org Bungies hemsida är Halo.bungie.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag skrev Halo.bungie.org Bungies hemsida är Halo.bungie.net Förlåt men jag läste inte det!!!!!!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 ursäkten godtages ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg