Metroid Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 JA skulle tycka att halo2 skulle komma imorron :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Själv skulle jag inte vilja ge ut någon poöng, vi har ju inte testat det, så det är väll klart sspeltidningar brukar ha rättare än oss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (Pippo @ 04/11-2004 13:11:44) Pippo---> Det är väldigt bra betyg för att vara i Famitsu. betyget 34 betyder att det är två recensenter som har gett spelet 9 och två som har gett spelet 8. mjo men inte ger man halo 2 8/10 Japaner gör ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Vilket vapen tror ni kommer att vara eran favorit? Om jag ska ha dual så blir det nog SMG´s att dränka ner motståndaren i blod men i närkamp så kan det bli antingen Shotgun, Sentinel Beam, Eller Plasma Rifle och SMG i dual. Men det är bara 6 dagar innan GR tidningen kommer ut och då recenseras Halo 2... Hoppas att de har lagt ner tid på den så att jag kan njuta av att läsa.. Kunde inte Bungie finnas i sverige så att vi fick det den 9 november istället för att de nedrans amerikanerna ska få allting först i världen... Kan någon nämna några spelutvecklare som finns i Sverige? Haha kom just på ett skämt.. Tänka tt se Bush spela Halo 2 på sitt Xbox med en Halo2 T-shirt som han fått av EBGames på realesedagen... Haha tror nästan att hela amerika skulle skratta ijäl sig då eller vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Skuggan---> alla skrattar <_< Redigerat 4 November 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Garvar knappast men bra försök. Favorit vapen får vi nog se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 :) okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 6 dar kvar föresten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 5 dagar 4 timmar 31 minuter 34 sekunder kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Halo 2 tycker jag ska komma om 8 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Halo 2 tycker jag ska komma om 8 år Stick härifrån om du inte gillar Xbox. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Halo 2 tycker jag ska komma om 8 år OKej, då vet vi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg