Vad är E3?
Halo 2
världens största spel mässa
Jaha! Var ligger den då?
Den var i år i los angeles tror jag
E3 rockar fett..... :)
aaa jag prenumererar på super play och då fick jag en hel dvd full med kommende spel trailers från E3 :D
jag också.aaa jag prenumererar på super play och då fick jag en hel dvd full med kommende spel trailers från E3 :D
Dåligt att dom inte visar hela filmen.
aa men den är fortfarande skit bra :D
sluta ljug. den är bara okej. <_<aa men den är fortfarande skit bra :D
vadå ljug jag får väll tycka att den är skit bra om jag vill. <_<
Inte köpa, för tag på mina spel på andra sätt ;)så du ska inte köpa ett nytt spel förrän 2006-2007??? :lol:
öppp öpppp smygreklam för DC++ där eller? <_<(Fat Hobbit @ 27/07-2004 15:02:27)så du ska inte köpa ett nytt spel förrän 2006-2007??? :lol:
Inte köpa, för tag på mina spel på andra sätt ;)
Jag tror det kommer bli AS..dåligt
argument? <_<Jag tror det kommer bli AS..dåligt
Inga skäl till att Halo 2 blir "asdåligt" allting pekar bara framåt. Så fort jag får reda på detaljer. ;) Kommer spela det hos kompis när han köper det.
Jag förväntar mig det värsta för då blir jag inte besviken men jag kan inte se något som kan bli dåligt förutom att dom satsar för mkt på multiplayer och för lite på singleplayer men det tror jag inte :D
Jaså? Singleplayer är väl viktigare? Det är ju dte man spelar först, och kanske det enda man spelar, om man inet vill köpa LIVE. Bäst på PC ;)
Det tycker jag med men man får hoppas att Bungie också tycker det men det gör dom nog(har Xbox live)
Dom har riktat in sig Mer på Single-player biten sa dom i en intervju. Dom sa att dom inte försöker skapa något revolutionerande med multi-player delen. B)
det tycker du inte alls. <_<vadå ljug jag får väll tycka att den är skit bra om jag vill. <_<