Har du sett alla vapen o så då ? ;)såg en film om det den var :cool: . Jag tror mitt nya fabbo vapen kommer att bli dom där två små kulsprutorna :D
Halo 2
han menar nog SMG...
Joo jag vet..han menar nog SMG...
Men vet du vad Geväret med sikte heter ?? :blink:
nej jag kan inte så mycket om det men den är ungefär som pistolen fast lite kraftigare. :D
Hehe kollade lite på alla nya fordon snacka om att dom e coola :D eller va tycker ni ?
kan du länka sidan där du såg dom nya fordonen
Japp här e sidan med både nårra vapen o fordon :
http://www.bungie.net/Games/Halo2/gallery....=Renders&page=1
;) tack
Va tyckte du ? kanske inte nårra värstingbilder men man får se hur dom ska se ut iaf :);) tack
har inte sett så många är så hakigt på våran dator men det är klart häftigare saker
ps alla vapen skjuter man snabbare med på 2:an :lol:
man skjuter inte snabbare med alla vapen....har inte sett så många är så hakigt på våran dator men det är klart häftigare saker
nej men med ghost i alla fall och plasma pistol ;)(Pippo @ 04/09-2004 13:10:30)har inte sett så många är så hakigt på våran dator men det är klart häftigare saker
man skjuter inte snabbare med alla vapen....
Det var 2 ja inte alla <_<(DarkDragoon @ 04/09-2004 13:12:03)(Pippo @ 04/09-2004 13:10:30)har inte sett så många är så hakigt på våran dator men det är klart häftigare saker
man skjuter inte snabbare med alla vapen....
nej men med ghost i alla fall och plasma pistol ;)
nej jag vet efter som jag inte har sett så många filmer bara en och där var bara dom som gamla med ;)
coolt med Beam Riflen
vilket vapen är det?
det är ett vpen inte många vet......
Jag tror jag vet, men kan inte förklara.. Men om det är det jag tror det är så är det riktigt grymt !! :)det är ett vpen inte många vet......
Jo halo 2 kommer äga loss
Jaa lätt också !!Jo halo 2 kommer äga loss