aa när man kör halo så blir man riktigt sugen på h2 :D
Halo 2
Ja asså måste det vara så lång tid kvar, längtar ju så himmlans mkt efter det :Daa när man kör halo så blir man riktigt sugen på h2 :D
aa det är för j*vligt men man får väll träna på halo 1 så att man är redo när det kommer
Ja bara det inte är för annorlunda så man är för bra på HALO så man måste omvänja sig till H2 :lol:aa det är för j*vligt men man får väll träna på halo 1 så att man är redo när det kommer
halo: CE är faktiskt roligt men Halo 2 kommer att äga.
CE?
Ja lungt att det kommer att göra asså..halo: CE är faktiskt roligt men Halo 2 kommer att äga.
Jag är helt fässt i HALO nuförtiden :rolleyes:
Jag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo
combat evolved.CE?
Hehe det är riktiga takter det, sitta hemma och spela istället för skolan :DJag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo
aa heheh men det är lite jobbigt att vara sjuk också(missar mkt i skolan)
Mjjo men ändå du lär dej ju spela HALO ännu mer :Daa heheh men det är lite jobbigt att vara sjuk också(missar mkt i skolan)
jo iförsig ;)
hur långt har du kommit ? :lol:Jag är sjuk idag så jag har suttit hemma och spela halo
har klarat det för flera år sen men jag tränar lite inför halo 2 och så är det väldigt roligt att köra :D
ok fick det i julas men har också klarat ut det på legendary :D
Jag har klarat ut allt och lite till :lol:ok fick det i julas men har också klarat ut det på legendary :D
nja jag hittar ingenting på two betrayals(bana 8) annars så är det bäst
vad menar du med hittar ingenting??? :blink:nja jag hittar ingenting på two betrayals(bana 8) annars så är det bäst
nja vad pratar ni om håär nu då