Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 visa mig en bild så jag får bevis då...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 5 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Ja kallser visa oss snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 dom kanske tänker på en Energy sword eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 har sett den på en screenshot som inte har visat för allmänheten än. men visst jag kan nog länka en bild på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ge mig länken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Här har du den Pippo ;) Iof, det står "covenant sniper" men den kommer att heta Beam Rifle. http://www.halosweden.com/vapen/covei_sniper.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Här har du den Pippo ;) Iof, det står "covenant sniper" men den kommer att heta Beam Rifle. http://www.halosweden.com/vapen/covei_sniper.gif dom har ju inte alla rätt på sidan. Det visste inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Han som har gjort sidan är bara 15-16 år så va lite schysst ffs! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Han som har gjort sidan är bara 15-16 år så va lite schysst ffs! <_< vadå bara vi är ju ännu yngre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (Pippo @ 05/09-2004 14:47:24) Han som har gjort sidan är bara 15-16 år så va lite schysst ffs! <_< vadå bara vi är ju ännu yngre. iof, men ingen av oss kan göra en hemsida. Och jag tycker han på Halosweden.com har gjort ett väldigt bra jobb :) färdigdiskuterat? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (Kassler @ 05/09-2004 14:49:51) (Pippo @ 05/09-2004 14:47:24) Han som har gjort sidan är bara 15-16 år så va lite schysst ffs! <_< vadå bara vi är ju ännu yngre. iof, men ingen av oss kan göra en hemsida. Och jag tycker han på Halosweden.com har gjort ett väldigt bra jobb :) färdigdiskuterat? :rolleyes: jag kan göra hemsidor....... :D(inte lika bra nu förtiden)okkkiiiiiii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Okej, Back To TOPPIC... Jag tycker iaf att alla vapen e riktigt gryma, inklusive fordon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg