Matski Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 mmmm.......det är fegt, om man inte är överens om att man får det. Jag brukar inte bry mig när jag kör med kompisar. (har inte Live än) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 MIN KOMPIS brukar campa hatar det slår ner honom :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 mmmm.......det är fegt, om man inte är överens om att man får det. Jag brukar inte bry mig när jag kör med kompisar. (har inte Live än) du ska väl köpa live isånnafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 mmm det e bra speciellt till halo 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Ja, jag vet inte vilken uppkoppling jag ska ha, men att använda router verkar vara bäst. Hur mycket kostar en router då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Ja, jag vet inte vilken uppkoppling jag ska ha, men att använda router verkar vara bäst. Hur mycket kostar en router då??? 400-8000 typ Finns en hel del att välja på ;) *Back to töpic* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 att Halo 2 har blivit piratkopierat och att det är utlagt på nätet, en franska version dock :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 att Halo 2 har blivit piratkopierat och att det är utlagt på nätet, en franska version dock :( :angry: Jag vet!! :angry: Det betyder att några tjyckisar sitter med sina trattkäftar och spelar halo 2 på sina chippade xboxar :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (Kassler @ 14/10-2004 20:37:06) att Halo 2 har blivit piratkopierat och att det är utlagt på nätet, en franska version dock :( :angry: Jag vet!! :angry: Det betyder att några tjyckisar sitter med sina trattkäftar och spelar halo 2 på sina chippade xboxar :angry: stackars Bungie, allt jobb och sånt.Hatar dom j*vlarna som piratkopierat spelet. Men vi Kommer ju ändå krossa dom genom träning några veckor innan med Halo.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag ska lätt köpa det! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (Pippo @ 14/10-2004 20:39:49) (Kassler @ 14/10-2004 20:37:06) att Halo 2 har blivit piratkopierat och att det är utlagt på nätet, en franska version dock :( :angry: Jag vet!! :angry: Det betyder att några tjyckisar sitter med sina trattkäftar och spelar halo 2 på sina chippade xboxar :angry: stackars Bungie, allt jobb och sånt. Hatar dom j*vlarna som piratkopierat spelet. Men vi Kommer ju ändå krossa dom genom träning några veckor innan med Halo.. :D Dom idioterna skulle jag f*n vilja tortera med blåslampa och knipsa pattvårtorna av dom med en avbitartång. De är ju rena skurkana för h*lvete. Så j*vla oschysst att sno någons livsverk!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (redigerat) Förbannade piratkopierare.(det här är dom: :wacko: ) Hur gör dom egentligen??? Redigerat 14 Oktober 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg