Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Förbannade piratkopierare.(det här är dom: :wacko: ) Hur gör dom egentligen??? Jag har ingen aning, men nu är vi aningen off topic va ;) Jaja, halo 2 kommer äga allt o alla.. Det kommer att bli bäst helt enkelt.. Vilket fordon kommer bli eran favorit, tror ni ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Motorcykeln! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Motorcykeln! Du menar ATV´n eller (fyrhjulingen) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (Halo_Master @ 14/10-2004 21:58:05) Förbannade piratkopierare.(det här är dom: :wacko: ) Hur gör dom egentligen??? Jag har ingen aning, men nu är vi aningen off topic va ;) Jaja, halo 2 kommer äga allt o alla.. Det kommer att bli bäst helt enkelt.. Vilket fordon kommer bli eran favorit, tror ni ? vi var aldrig off-topic. ;) det blir nog den jag gillar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (Pippo @ 14/10-2004 22:04:28) (Halo_Master @ 14/10-2004 21:58:05) Förbannade piratkopierare.(det här är dom: :wacko: ) Hur gör dom egentligen??? Jag har ingen aning, men nu är vi aningen off topic va ;) Jaja, halo 2 kommer äga allt o alla.. Det kommer att bli bäst helt enkelt.. Vilket fordon kommer bli eran favorit, tror ni ? vi var aldrig off-topic. ;) det blir nog den jag gillar mest. Du menar ATV´n du med eller ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Nej, jag tror mer på typ Phantom kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Ghosten kommer jag nog gilla rätt mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (Halo_Master @ 14/10-2004 21:04:11) Motorcykeln! Du menar ATV´n eller (fyrhjulingen) ? ATV'n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Nej, jag tror mer på typ Phantom kanske... Kan man köra Phantoms!?Shit vad coolt. :o Min favvo blir nog Ghosten. Den har ju snabbare skutning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 (redigerat) Halo 4: Nej, jag tror inte det, men vi kan ju hoppas att den och pelican finns spelbara på stora multiplayer banor. Halo 2 Halo 2 website reloaded B) Redigerat 15 Oktober 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Shyst Kassler, äntligen den orginella Halo 2 sidan. Tack!!! Hoppas man kan kör Phantom och Pelicans på Live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Shyst Kassler, äntligen den orginella Halo 2 sidan. Tack!!! Hoppas man kan kör Phantom och Pelicans på Live. mjoo... men en pelican rymmer tolv passargerare... men man kan bara köra sexton i multiplayer? Och det går väl inte för två i olika lag att hoppa in i samma pelican? Njaeee jag börjar nog bli tveksam till om det kommer finnas Pelicans och Phantoms i Multiplayer. Vi kanske får pröva på att ratta dom i Singleplayer? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg