nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jo kanske men det e ju inte första person så hur har dem tagit den? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 jo kanske men det e ju inte första person så hur har dem tagit den? :blink: Jag har inte tagit bilden :P jag hittade den på en hemsida... Men den bilden gör mig i alla fall ganska glad över att spelet kommer vara mycket snyggare Singelplayer. Jag har faktiskt inte tyckt halo 2 har varit särkilt snyggt efter att vi fick se E3 filmen 03. Men, nu ser man ju hur pass mycket snyggare det kommer vara när man spelar Singelplayer, vilket lättade lite på den oro jag har burit inom mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 oj vilken tung börda huru? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 oj vilken tung börda huru? ;) Jo :( :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :D :D :D asså det e bara tre veckor kvar nu :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 TYST med dig.. Jag börjar ju bara längta ännu mer när jag hör hur lång tid det är kvar :( :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 nya bilder gubbar finns det här ----->jippi <------- :D på vapnena o mer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 nya bilder gubbar finns det här ----->jippi <------- :D på vapnena o mer :D Gamla bilder <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 (Halo_Master @ 20/10-2004 15:52:19) nya bilder gubbar finns det här ----->jippi <------- :D på vapnena o mer :D Gamla bilder <_< Nej! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jaså jaha precis släppt dem från bungie men annars <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 kan ni berätta vad 1:an handlade om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jaså jaha precis släppt dem från bungie men annars <_< Okej men vad jag menade var att det finns nästan exakt likadana bilder sen innan !! Och föresten när kom dom bilderna enligt dej ? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg