Matski Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) Det är www.halosweden.com. Det jag fått reda på där är: Det finns 15 singelplayerbanor och 11 multiplayerbanor. En ny ras förutom Brutes är Drones. Man har erfarenhetspoäng för att få jämt motstånd. I en klan kan det finnas upp till 100 pers. I Collectors Edition är det en annan instruktionsbok. Redigerat 25 Oktober 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det var nytt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Mm... Undrar om de har spelat den nerladdade versionen eftersom de vet så mkt.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag gör inte det utan jag kollar på olika sidor. Undrar vad det är för skilnad på instruktionsböckerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Jag undrar om de som har gjort sidorna gör det, inte om du gör det.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Det är www.halosweden.com. Det jag fått reda på där är: Det finns 15 singelplayerbanor och 11 multiplayerbanor. En ny ras förutom Brutes är Drones. Man har erfarenhetspoäng för att få jämt motstånd. I en klan kan det finnas upp till 100 pers. I Collectors Edition är det en annan instruktionsbok. mm, en klan kan bara hålla upp till 16 st. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 dem kanske turas om... :lol: 15 e väl rätt många om man jämför med första :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (Pippo @ 25/10-2004 20:05:22) Det är www.halosweden.com. Det jag fått reda på där är: Det finns 15 singelplayerbanor och 11 multiplayerbanor. En ny ras förutom Brutes är Drones. Man har erfarenhetspoäng för att få jämt motstånd. I en klan kan det finnas upp till 100 pers. I Collectors Edition är det en annan instruktionsbok. mm, en klan kan bara hålla upp till 16 st. <_< Ja det är 16 ja..Vilken bana kommer det gå flest spelare på ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Blood Gulch om den finns kvar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det finns säkert en större på halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Blood Gulch om den finns kvar <_< Kommer inte finnas kvar !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Har för mig att det ska finnas en liknande bana.. på H2 alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg