Killer_Johan Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 Kan någon ett bra trick som är användbart mot ansem?
squall_fan Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Kan någon ett bra trick som är användbart mot ansem?rulla runt hela tiden när han attackerar. Sedan pepprar du honom när han missat.PS:det bästa är om du har 78 i strenght(jag har 101.
Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Skrivet 22 Oktober 2003 Skjut inte, undvik hans slag genom at tgå åt sidan, sen slår du så mycket du kan på honom, men när han slår dig igen så undviker du och så vidare tills han blir så där flygande och stor ska du bara hoppa upp och slå honom och undvika hans attacker genom att rulla eller gå åt sidan, fortsätt så här hela tiden..
X wee Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Skrivet 28 Oktober 2003 jag varva spelet skit många gånger.....bara slå..sen liv arua...(nåt sånt)sen gå på honom...det e lätt...du ska bara gå på honom....
Arcanum Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 vet du var man hittar uppgraderingen Curaga?
Joy Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 Som jag skrev på ditt inlägg nike.. X wee, det är inte alls bara at tgå på honom, om man bara går på attackerar man mot dej, och det blir då omöjligt att undvika, så undvika måste man ständigt göra hela tiden!
X wee Skrivet 9 November 2003 Rapport Skrivet 9 November 2003 joy....alltså när man har bankat honom 2 gånger så att han blir sånt monster så ska man gå på o banka skitet ur honom...man behöver bara använda aruaga (nåt sånt) o cruaga.....kingdom suger fett.......jag kan hjälpa er med nårra spel....bara säg till vilken spel det e... :D
Arcanum Skrivet 15 November 2003 Rapport Skrivet 15 November 2003 Jag trodde det skulle va lite svårare... Min strength ligger bara på 54 (!) och ja klarade honom hur lätt som helst! Ja behövde ente ens använda nån Item... Ja undrar om de kommer nån uppföljare, kanske är det en "trailer" man får se i slutet, när personerna säger: Where's Sora? Någon som vet??
X wee Skrivet 15 November 2003 Rapport Skrivet 15 November 2003 nopp...mitt strg är mykke... :D döda honom lätt...tog kanske 2-3 vecor för att varva det :D
Joy Skrivet 15 November 2003 Rapport Skrivet 15 November 2003 hempf... Bara banka skiten ur honom? Bra förklaring.. Man ska göra lite mer än så.. Nike.. Undrar du om det kommer en tvåa? Det ska det komma..
Rekommendera inlägg