finaly_man Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag kan inte säga jag är proffs, men jag kommer lära mej undertiden. Kan jag få va med i nåns clan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 ja , men visst // Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Vad heter clanen då? Ironi om den heter just "//" =P ska till kompis, förklara också hur jag gör får att nå en clan (precis fått igång Steam) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 shadow @ nick [email protected] ada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag heter Escape, om ni nu kan bjuda in (vore lättare för mej) Jag letar efter att hitta clanen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 skön klan! skulle man kunna få va med ? jag har lirat CS i 4 år nu så ...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Så klart du får .. adda adminen av klanen .. zikTe [email protected] :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.